Zamknij

Zamów rozmowę
Zapytaj o produkt


Imię i nazwisko

Adres email

Telefon *

Wiadomość

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Zamów rozmowę

OC Dobrowolne Biura Rachunkowego

OPIS

Dla kogo?

Dobrowolne ubezpieczenie OC dla biur rachunkowych rekomendujemy przedsiębiorcom, którzy w ramach działalności biura rachunkowego wykonują czynności polegające na:

  1. prowadzeniu w imieniu i na rzecz podatników, płatników i inkasentów, ksiąg podatkowych i innych ewidencji do celów podatkowych oraz udzielaniu im pomocy w tym zakresie
  2. sporządzaniu, w imieniu i na rzecz podatników, płatników i inkasentów, zezwoleń i deklaracji podatkowych lub udzielaniu im pomocy w tym zakresie

Zalety:

  • Najniższa składka już od 95 zł za rok!
  • Wysokie rabaty nawet do 20%
  • Szeroki wybór sum gwarancyjnych
    Od 20.000 zł do 1 mln. zł
  • Możliwość rozszerzenia ochrony

– rozszerzenie zakresu ubezpieczenia o szkody wyrządzone przez podwykonawców z zachowaniem prawa do regresu

– odpowiedzialność cywilną z tytułu szkód będących następstwem zniszczenia, uszkodzenia, zaginięcia dokumentów związanych z wykonywaniem czynności zawodowych

  • Płatność w ratach bez dodatkowych kosztów
    Składkę można zapłacić w 2 lub 4 ratach bez podwyższenia składki.
  • Minimum formalności
    Wystarczy wypełnić wniosek online – polisę dostarczymy pod wskazany adres.
  • Dwóch ubezpieczycieli do wyboru – PZU lub AXA

 

OBLICZ SKŁADKĘ W PZU

OBLICZ SKŁADKĘ

OBLICZ SKŁADKĘ W AXA

OBLICZ SKŁADKĘ

 

JAK KUPIĆ?

Jak przystąpić do ubezpieczenia – krok po kroku:

Jeśli masz wątpliwości nasz doradca pomoże dobrać odpowiedni zakres ubezpieczenia
Adam Kaszubski
kom. 502 913 569
tel. 22 100 26 07
e-mail: adam.kaszubski@iexpert.pl

KROK 1 – wypełnij wniosek
Oblicz składkę, następnie zarejestruj się w systemie transakcyjnym iExpert i wypełnij wniosek online.

KROK 2 – wysłanie polisy
Po zarejestrowaniu wniosku, wystawiamy polisę i wysyłamy ją pocztą elektroniczną lub na życzenie pocztą tradycyjną.

KROK 3 – opłać składkę
Składkę należy wpłacić najpóźniej do 10 dni od daty wystawienia polisy.
Konto do zapłaty składki:
dla polis PZU – Bank BPH SA 63 1060 0076 0000 3310 0020 0957
dla polis AXA – Bank BPH SA 61 1060 0076 0000 3310 0020 4388

KROK 4 – odeślij dokumenty
Po otrzymaniu polisy, podpisane dokumenty (polisę i oryginał wniosku) należy odesłać do nas.

Początek ubezpieczenia

Ubezpieczenie OC biura rachunkowego obowiązuje najwcześniej od następnego dnia po złożeniu wniosku lub od późniejszej daty wybranej przez ubezpieczonego.

ZAKRES

 

Zakres i przedmiot ubezpieczenia:

Ochroną objęta jest odpowiedzialność cywilna biur rachunkowych za szkody powstałe wskutek wykonywania określonych czynności doradztwa podatkowego polegających na:

  1. prowadzeniu, w imieniu i na rzecz podatników, płatników i inkasentów ksiąg podatkowych i innych ewidencji do celów podatkowych oraz udzielaniu im pomocy w tym zakresie;
  2. sporządzaniu, w imieniu i na rzecz podatników, płatników i inkasentów zeznań i deklaracji podatkowych lub udzielaniu im pomocy w tym zakresie.

 

DO POBRANIA

Ogólne Warunki Ubezpieczenia OC Biura Rachunkowego PZU

Ogólne Warunki Ubezpieczenia OC Biura Rachunkowe_AXA

Klauzula odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania określonych czynności doradztwa podatkowego

klauzula nr 14 – podwykonawcy PZU

klauzula nr 61 – dokumenty PZU

 

Masz pytania?
Napisz lub zadzwoń:
Adam Kaszubski
Kom: 502 913 569
Tel: 22 100 26 07